پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 183111
خبر خوش بانکي براي مزدوجين ۹۲ و ۹۳
تاریخ انتشار : 1394/07/08 11:47:42
نمایش : 1704
مديرکل اعتبارات بانک مرکزي از تعيين تکليف متقاضيان وام ازدواج سال هاي ۹۲ و ۹۳ خبر داد و گفت: وام ازدواج متقاضياني که در سال ۹۲ ثبت نام کرده‌اند تا ۱۰ مهر و متقاضياني که در سال ۹۳ ثبت نام کرده‌اند تا پايان آذرماه پرداخت مي شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيدعلي اصغر ميرمحمد صادقي به جلسات بانک مرکزي با اعضاي هيات مديره بانک‌ها به منظور تعيين تکليف وام ازدواج اشاره کرد و افزود:‌ متقاضيان وام ازدواج که در سال ۹۲ ثبت نام کرده‌اند تا ۱۰ مهر امسال و متقاضيان وام ازدواج که در سال ۹۳ ثبت نام کرده‌اند تا پايان آذرماه سال جاري تسهيلات ازدواج مي‌گيرند.


ميرمحمد صادقي با اشاره به اينکه تا آذرماه امسال ديگر نبايد متقاضي وام ازدواج قبل از سال ۹۴ در سامانه باقي مانده باشد تصريح کرد: اگر متقاضي اعتراض دارد که تسهيلات خود را دريافت نکرده به شرط اينکه به شعب بانک‌هاي منتخب مراجعه کرده و مدارک او نيز کامل باشد مي‌تواند درخواست خود را براي بررسي به بخش اعتباري و يا نظارت بانک مرکزي ارسال کند.


وي به مزدوجين و متقاضيان ثبت نامي وام قرض الحسنه سال ۱۳۹۳ نويد داد به شرط مراجعه به شعب منتخب بانک‌ها و تکميل مدارک خود، تا پايان آذرماه سال جاري تسهيلات وام ازدواج را دريافت مي‌کنند.

مديرکل اعتبارات بانک مرکزي تاکيد کرد: متقاضيان بايد توجه داشته باشند که ظرف ۱۰ الي ۱۲ روز براي تکميل پرونده به شعبه بانکي که در سامانه ثبت نام کرده اند مراجعه کنند و در صورتي که طي دوماه اقدامي از سوي متقاضي صورت نگيرد نام او خودبخود از سامانه ازدواج حذف مي‌شود و ديگر حق هيچگونه شکايت و يا درخواست ثبت مجدد نيز وجود ندارد.

ميرمحمد صادقي گفت: از اول فرودين تا ۶ مهر ماه سال ۹۴ از طريق سامانه وام ازدواج و بانک‌ها به بيش از ۳۵۲ هزار نفر تسهيلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت شده است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html